1

Alege tipologia meniului

2

Alege bucătăria

3

Personalizează meniul

Testează Nord-american Fish

Conține 3 mese principale: mic dejun, prânz și cină, însoțite de 2 gustări, totul în 2 variante de meniuri echilibrate caloric.

49,00 lei

Ce conține meniul?

Luni

  • Mic dejun
  • Brioșe cu dovlecel
  • Ingrediente: dovlecel, făină, roșii uscate, ou, lapte, drojdie nutritivă, turmeric, praf copt, kefir, pudră usturoi.
  • Gustare 1
  • Supă de linte și legume
  • Ingrediente: supă de legume, linte uscată, orez brun, suc roșii, sos soia, cartof, roșie, morcov, apio, ulei rapiță.
  • Prânz
  • Pacific Rim salmon cu batonete de legume
  • Ingrediente: somon file, suc ananas, sos soia, hrean, pătrunjel, ulei susan, ceapă verde, miere, ceapă, păstârnac, morcov, țelină, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Pudding din chia și cacao
  • Ingrediente: semințe chia, unt arahide, goji. stevia, cacao, lapte de migdale.
  • Cină
  • Conopidă cu sos Chimichurri
  • Ingrediente: conopidă, ardei gras, ulei, coriandru, chimen, paprika afumată, semințe chili, chipotle, pudră de usturoi, fasole roșie, pătrunjel, avocado, sos Chimichurri, cippolini, sare, piper.

Marți

  • Mic dejun
  • American grits
  • Ingrediente: tofu, sos soia, turmeric, pudră de ceapă, ulei măsline, griș, drojdie nutritională, ulei cocos, ceapă verde, avocado.
  • Gustare 1
  • Anghinare umplută la cuptor
  • Ingrediente: ciuperci, apio, ceapă, unt, usturoi, anghinare murată, crutoane, parmezan, ou, supă de pui.
  • Prânz
  • File de tilapia cu caju
  • Ingrediente: file tilapia, orez basmati, brocoli, ciuperci, caju sărat, ceapă, ghimbir, ierburi de Provence, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Fursecuri cu fulgi de ovăz și morcov
  • Ingrediente: făină, morcov, fulgi ovăz, fulgi cocos, stafide, nucă, praf copt, scorțișoară, nucșoară, ulei cocos, ou, zahăr brun, sare.
  • Cină
  • Pachețele de vinete la grătar
  • Ingrediente: vinete, mozzarella, roșii, busuioc, ulei, oțet balsamic, bulion, suc lămâie, busuioc prospăt, muguri pin, mix salată, sare, piper.

Miercuri

  • Mic dejun
  • Biscuiți de casă cu piure de mere
  • Ingrediente: fulgi ovăz, făină, măr, scorțișoară, praf de copt, unt, ou, sirop arțar, extract vanilie.
  • Gustare 1
  • Baba ganoush
  • Ingrediente: vinete, pastă tahini, usturoi, migdale, lămâie, chimen, mentă, ulei măsline, cimbru, crackers.
  • Prânz
  • Tacos cu pește și sos de avocado
  • Ingrediente: tilapia, tortilla, avocado, suc lămâie, ulei măsline, usturoi, smântână degresată, maioneză dietetică, suc limetă, varză, mărar, chimen, oregano, pătrunjel, roșie, ardei iute, coriandru.
  • Gustare 2
  • Flan de dovleac Minnesota
  • Ingrediente: dovleac, lapte, rozmarin, ou, parmezan, nucșoară, brânză capră, smântână.
  • Cină
  • Burger din cartof dulce
  • Ingrediente: năut, cartof dulce, usturoi, paprika, mix salată, ceapă, chiflă burger, mălai, bulion, oțet mere, pudră usturoi, castraveți murați, roșii cherry.

Joi

  • Mic dejun
  • Brânză proaspătă de vaci cu compot de piersici și susan
  • Ingrediente: brânză de vaci, piersici din compot, scorțișoară, susan, fructe de pădure.
  • Gustare 1
  • Supă de linte și roșii
  • Ingrediente: linte, roșii, morcov, ceapă, pastă de roșii, zahăr brun, pătrunjel.
  • Prânz
  • Penne cu sos caju și pesto
  • Ingrediente: paste penne, roșii piure, italian mix, spanac, nuci caju, oțet balsamic, drojdie nutrițională, usturoi, busuioc, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Plăcintă de afine
  • Ingrediente: făină, fulgi ovăz, zahăr brun, scorțișoară, praf copt, ulei cocos, extract vanilie, esență de migdale, afine congelate, sirop de curmale, amidon, coajă de lămâie.
  • Cină
  • Salată cu somon la cuptor
  • Ingrediente: somon file, mix salată, avocado, rodie, ceapă roșie, oțet balsamic, ulei rapiță, zahăr brun, sare, piper.

Vineri

  • Mic dejun
  • Quinoa cu fructe uscate
  • Ingrediente: quinoa, lapte, fulgi cocos, zahăr brun, fructe uscate.
  • Gustare 1
  • Supă de tomate cu orez
  • Ingrediente: roșii, orez, roșii pastă, țelină, ceapă.
  • Prânz
  • Ton la grătar
  • Ingrediente: ton, cartof, mix salată, ardei iute, coriandru, usturoi, busuioc, ulei, lămâie, vinegretă.
  • Gustare 2
  • Plăcintă de dovlecel cu afine
  • Ingrediente: dovlecel, făină migdale, făină ovăz, făină, ou, miere, extract migdale, suc lămâie, afine, unt, zahăr pudră.
  • Cină
  • Linguine cu spanac
  • Ingrediente: paste linguine, spanac, smântână de gătit nehidrogenată,  parmezan, ulei, ceapă, usturoi.

Sâmbătă

  • Mic dejun
  • Original dr. Bricher Muesli
  • Ingrediente: fulgi ovăz, lapte de cocos, măr, nucă, suc lămâie, stafide, merișoare.
  • Gustare 1
  • Chiftele de bulgur și fasole roșie
  • Ingrediente: bulgur, fasole roșie, brânză telemea de vacă, smântână, pesmet, salată verde, ceapă, ulei, bulion, paprika picantă, chimen, piper cayenne, suc lămâie.
  • Prânz
  • Biban cu sos de muștar
  • Ingrediente: file biban, orez, mazăre, supă pui, ulei, ulei măsline, muștar Dijon, mărar, suc lămâie, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Energy bites
  • Ingrediente: fulgi ovăz, unt arahide, pudră proteine, miere, extract vanilie, semințe in măcinate, scorțișoară, semințe chia, fulgi ciocolată.
  • Cină
  • Tocăniță cu legume gratinate
  • Ingrediente: ceapă, linte verde, conopidă, cartof, supă vegetală, bulion, cimbru, rozmarin, usturoi, ulei, oțet balsamic, sos soia, vin roșu, dafin, paprika, tahini, unt, drojdie nutrițională.

Duminică

  • Mic dejun
  • Banana pancakes
  • Ingrediente: banana, făină, fructe congelate, praf copt, extract vanilie, ulei, sirop arțar.
  • Gustare 1
  • Iowa Chowder
  • Ingrediente: cartof, supă de legume, cheddar, porumb, cimbru, vinete, crackers.
  • Prânz
  • Dorada cu sos de Pinot Noir și legume la cuptor
  • Ingrediente: file dorada, vin Pinot Noir, broccoli, conopidă, morcov baby, spanac baby, rozmarin, oțet balsamic, unt.
  • Gustare 2
  • Fursecuri cu pastă de tahini și cafea
  • Ingrediente: fulgi ovăz, făină, tahini, zahăr brun, unt, scorțișoară, praf copt, sirop arțar, extract vanilie, cafea instant, stafide.
  • Cină
  • Mardi Gras Jambalaya
  • Ingrediente: orez, fasole roșie, ceapă, ardei gras, apio, usturoi, roșii, bulion, dafin, sos Worcestershire, tabasco, supă legume.

Luni

  • Mic dejun
  • Parfe de acai și fructe de pădure
  • Ingrediente: fructe de acai (congelate), musli, lapte , suc portocale, semințe dovleac, semințe rodie, miere albine.
  • Gustare 1
  • Salata Waldorf
  • Ingrediente: măr roșu, măr golden, țelină rădăcină, morcovi, nuci, suc lămâie, stafide, maioneză, scorțișoară.
  • Prânz
  • Light American fish & chips
  • Ingrediente: file de cod, cartofi, mazăre, făină, ou, pesmet, ulei, unt, sos tartar, rozmarin.
  • Gustare 2
  • Flan de leche
  • Ingrediente: cremă de zahăr ars spaniolă – zahăr granulat, lapte, amidon, agar, extract vanilie.
  • Cină
  • Salată de paste in trei culori
  • Ingrediente: paste Fusili în trei culori, ananas, mazăre verde, morcov, castravete, coriandru, dressing  vinegretă.

Marți

  • Mic dejun
  • Pandișpan cu afine
  • Ingrediente: făină, lapte, unt, ou, zahăr, praf copt, afine, scorțișoară.
  • Gustare 1
  • Crudite cu dip de fasole albă
  • Ingrediente: fasole albă, morcov, apio, ardei gras, usturoi, suc lămâie, ulei măsline, pătrunjel.
  • Prânz
  • Fajitas de pescado
  • Ingrediente: șalău, tortilla, ciuperci, sparanghel, ardei gras, ceapă roșie, ulei, semințe chilli, paprika dulce, chimen măcinat, pudră usturoi, oregano, salsa.
  • Gustare 2
  • Brownie
  • Ingrediente: făină, ou, ulei, unt, zahăr brun, zahăr granulat, cacao, extract vanilie, ciocolată.
  • Cină
  • Salată cu brânzeturi
  • Ingrediente: salată iceberg, roșii, morcov, ceapă, telemea de oaie, brânză blue, ulei măsline, sos Worcestershire, oțet de vin roșu, usturoi, suc lămâie, măsline felii, apio.

Miercuri

  • Mic dejun
  • Tourtieres plăcintă canadiană
  • Ingrediente: tofu, ciuperci, sos soia, drojdie nutrițională, ulei, ceapă, usturoi, amidon, pesmet, paprika afumată, cimbru, salvie, foietaj fără ou.
  • Gustare 1
  • Supă de cartofi copți, brânză cheddar și popcorn
  • Ingrediente: făină, lapte, cartofi, brânză cheddar, smântână de gătit, ceapă verde.
  • Prânz
  • NY Jamaican jerk fish
  • Ingrediente: file de sol cu salsa de porumb dulce – ardei gras, ceapă, roșii, condimente jerk, miere, zahăr, usturoi, suc lămâie.
  • Gustare 2
  • Cobbler – prăjitură de piersici gratinate
  • Ingrediente: prăjitură de piersici gratinate – făină, piersici din compot, unt, zahăr, lapte, praf copt, suc lămâie, scorțișoară.
  • Cină
  • Paste cu sos Alfredo și salvie
  • Ingrediente: paste penne, lapte, amidon, ulei, drojdie nutrițională, mazăre, semințe chili.

Joi

  • Mic dejun
  • Omletă Amish
  • Ingrediente: ou, ceapă, cartof, brânză Cheddar, brânză de vaci, brânză Emmentaler.
  • Gustare 1
  • Supă de roșii cu busuioc
  • Ingrediente: roșii, usturoi, ulei, ceapă, smântână vegetală pentru gătit, oregano, busuioc proaspăt, sare, piper, crackers.
  • Prânz
  • Chili sin carne
  • Ingrediente: cartof dulce, fasole roșie, bulgur, hrișcă, orez, roșii decojite, ceapă, ulei, chimen, scorțișoară, porumb dulce, ardei gras, usturoi, coriandru, ardei iute.
  • Gustare 2
  • American apple pie
  • Ingrediente: făină, unt, mere, ou, zahăr brun, suc de lămâie, scorțișoară, nucșoară, suc de mere, coajă lămâie, amidon.
  • Cină
  • Ton la grătar cu risotto de cartof infuzat în ulei de trufe
  • Ingrediente: ton, cartofi, ceapă, vin alb , mix salată, ardei iute, coriandru, usturoi, ulei, lămâie, ceapă verde, semințe de susan, sos vinegretă, smântană de gătit vegetală, ulei trufe, parmezan, anghinare, roșii cherry.

Vineri

  • Mic dejun
  • Pate de somon afumat
  • Ingrediente: cremă de brânză, somon afumat, smântână, capere, ceapă, cimbru, suc lămâie, ceapă verde, roșii cherry, castraveți, crackers, sos Tabasco.
  • Gustare 1
  • Strata de legume și pâine integrală
  • Ingrediente: dovlecel, baby spanac, roșii, brânză de capră, lapte vegetal, ulei, usturoi, cimbru.
  • Prânz
  • Bol de vegetale și tahini
  • Ingrediente: tahini, suc de lămâie, coajă de lămîie, ulei, usturoi, ardei gras, dovlecel, baby spanac, linte, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Griș cu lapte
  • Ingrediente: griș, lapte migdale, nuci măcinate, scorțișoară, esență de vanilie, dulceață de vișine.
  • Cină
  • Burger somon cu cartofi copți și salată coleslaw
  • Ingrediente: burger somon, cartofi, morcov, țelină, rozmarin, varză, maioneză vegetală, sare, piper, ulei, roșii, chiflă, brânză cheddar, castraveți murați.

Sâmbătă

  • Mic dejun
  • Mere cu scorțișoară
  • Ingrediente: mere, scorțișoară, miere, nucă, biscuiți integrali.
  • Gustare 1
  • Supă cremă de legume și crutoane integrale
  • Ingrediente: cartof, dovlecel, morcov, ceapă, roșii, supă vegetală, smântână de gătit vegetală, busuioc proaspăt, sare, piper, ulei, crutoane integrale.
  • Prânz
  • Biban de mare în stil asiatic
  • Ingrediente: file biban, ceapă, brocoli, orez basmati, ciuperci, ghimbir, piper, sare, caju sărat.
  • Gustare 2
  • Sweet potato pie
  • Ingrediente: cartof dulce, unt, zahăr brun, lapte vegetal, sare, foaie plăcintă, scorțișoară, nucșoară, extract vanilie.
  • Cină
  • Melange de ardei și roșii umplute
  • Ingrediente: roșii, ardei gras, orez, iaurt grecesc, sare, piper, ulei, ceapă, usturoi, migdale, mentă, pătrunjel, stafide.

Duminică

  • Mic dejun
  • Plăcintă de somon New England
  • Ingrediente: piure cartofi, somon, lapte, ceapă, semințe țelină, usturoi pudră, salată mixtă, pătrunjel, foietaj, ou, sare, piper alb.
  • Gustare 1
  • Manhattan Clam Chowder
  • Ingrediente: midii, roșii decojite, cartofi, ceapă, țelină, piper verde măcinat, usturoi, unt, cimbru, pătrunjel, sare, piper, piper cayenne.
  • Prânz
  • Salată de fasole neagră și farfale
  • Ingrediente: paste farfale, fasole neagră, roșii, porumb, ardei gras, ceapă verde, pătrunjel, suc de lămâie, ulei, chimen, paprika, oțet, usturoi, sirop de agave, sare, piper.
  • Gustare 2
  • Cheesecake cu dovleac
  • Ingrediente: cremă de brânză, pastă de dovleac, ou, unt, extract de vanilie, scorțișoară, biscuiți graham.
  • Cină
  • Risotto tomato cu baby spanac
  • Ingrediente: orez arborio, supă de legume, roșii cherry, roșii uscate, baby spanac, unt, parmezan, mascarpone, ulei, sare, piper.